2 תשובות
הולכים לסופרסל אומרים לאחרי משמרת שאתה רוצה להתחיל לעבוד אבל אתה לא מצאת את המנהלת
הכי טוב מבחינת כסף זה מלצרות. אם לא אכפת לקרוע את העכוז אז לך על זה, תמצא מסעדה טובה שיש בה עבודה טובה ותחלופה
ותתייעץ עם העובדים שם לגבי טיפים וכאלה, אם באמת שווה לעבוד שם