התחברות
הרשמה
למה בכל לילה הוויז מראה לי שאני בקהיר ובבוקר זה חוזר לכתובת הרגילה שלי?
24 ביולי 2024, 00:29
מיקום
לילה
ישראל
קהיר
וויז
3 תשובות
שיבושים
נ
נַעֲרָה בֵּהַפְרָעָה
אני בלבנון כבר ממאי
p
pretty princess
שיבוש מאחר ויש מלחמה
C
ColorSplash
באותו הנושא:
רק אצלי רשום שאני בקהיר?
תגידו רק לי מראה שאני בקהיר?
לכולם הטלפון מראה שהם בקהיר?
הgps מראה שאני בקהיר
איך אני מסדרת את הוויז שזה יפסיק להראות לי שאני בקהיר
האייפון שלי כותב שאני נמצאת בקהיר ואני לא אני כולה בדרך לאילת למה זה ככה?
גם לכם מראה שכאילו המיקום שלכם זה בקהיר?
תקשיבו הגיפיאס של הטלפון מראה שאני בקהיר איך מסדרים את זה
למה זה מראה במיקום שאני בקהיר
למה האייפון שלי מראה לי שאני בקהיר?
המיקום שלי בטלפון מראה לי שאני בקהיר איך מסדרים את זה