4 תשובות
פשוט תבואי לבנות ותתחילי לדבר איתם
זה לא אמור להיות כזה סיפור
לא צריך שום תוכנית
זה לא אמור להיות כזה סיפור
לא צריך שום תוכנית
לא כדאי בהתחלה לדבר עם בנים כי הם יחשבו שזה בקטע זוגי.
שואל השאלה:
^^וואי תודה רבה באמת❤
^^וואי תודה רבה באמת❤
שואל השאלה:
^^צודק
^^צודק
באותו הנושא: