6 תשובות
לא משתמשת בדיפיוזר אף פעם האוויר מייבש מצוין
שואל השאלה:
מה השגרה שלך?
מה השגרה שלך?
אנונימית
וזה גם היה אחריי כמה שעות עבודה שאספתי ופיזרתי מליון פעם
https://ibb.co/9nh9kht
הנהתמונה של השיער ביום נחמד
לא רע אבל לא הכי טוב
הנהתמונה של השיער ביום נחמד
לא רע אבל לא הכי טוב
אגב ממליצה לחפוף גם עם מסיכה לשיער
אני מרטיבה את השיער ממש כאילו הוא ספוג ואז כמובן מוסיפה עוד מים כמה שיותר יותר טוב ועל זה אני מורחת קרם וכזה מורידה את הראש למטה ושמה עוד קרם על הידיים ולוחצת כזה על השיער
אגב יותר טוב ללחוץ מהאמצע ולא מהסוף
אגב יותר טוב ללחוץ מהאמצע ולא מהסוף
באותו הנושא: