2 תשובות
היי אני הייתי שם שנתיים בבקשה אל תלכי, מקום נוראי. טראומות שלא אשכח.
לא מכירה לצערי אבל אני יכולה להמליץ על הפנימייה שלי בפרטי אם רלוונטי