תשובה אחת
את הoled. לייט לא שווה כי זה מסך חרא ואי אפשר לשחק בטלוויזיה. זה יוצא רק 1100 שקל עבור הגרסה הטובה ביותר וזה שווה בערך שבוע עבודה במשרה מלאה על שכר מינימום