התחברות
הרשמה
מה עדיף לקנות? נינטנדו סוויץ' הרגיל או נינטנדו סוויץ' לייט?
23 ביולי 2024, 17:48
נינטנדו סוויץ
קונסולות
Nintendo switch
חוות דעת
תשובה אחת
את הoled. לייט לא שווה כי זה מסך חרא ואי אפשר לשחק בטלוויזיה. זה יוצא רק 1100 שקל עבור הגרסה הטובה ביותר וזה שווה בערך שבוע עבודה במשרה מלאה על שכר מינימום
א
אחשוורוש2
באותו הנושא:
מה עדיף לקנות, נינטנדו סוויץ רגיל או נינטנדו סוויץ oled?
מה עדיף לי לקנות נינטנדו סוויץ' לייט או נינטנדו סוויץ' רגיל?
נינטנדו סוויץ שווה לקנות או לא?
כמה נינטנדו סוויץ הרגיל עולה?
מה ההבדל לנינטנדו סוויץ רגיל לסוויץ עם OLED
אם אני קונה כייס לנינטנדו סוויץ לייט הוא לא יתאים לי לנינטנדו סוויץ הרגיל?
מה ההבדל בין נינטנדו סוויץ רגיל לנינטנדו סוויץ לייט?
אני חושבת לקנות נינטנדו סוויץ', אני חדשה לנינטנדו ולא יודעת עליהם כלום
שווה לי לקנות מהכסף של היומולדת נינטנדו סוויץ?
מה עדיף נינטנדו סוויץ או נינטנדו סוויץ לייט?
אני רוצה לקנות נינטנדו סוויץ איזה דגם עדיף לי