6 תשובות
שואל השאלה:
כי הוא שואל למה אני נראת עצובה ואני לא יודעת איך להגיד לו את זה ואני לא רוצה ישירות
כי הוא שואל למה אני נראת עצובה ואני לא יודעת איך להגיד לו את זה ואני לא רוצה ישירות
אנונימית
לא לרמוז פשוט לדבר גברים לא מבינים רמזים תשבי איתו קחי לשיחה ותספרי כל מה שעל ליבך
לי נראה שאין פה הרבה מקום לרמיזות, תדברי על זה פתוח וזהו, כלומר אני יכול להיות יצירתי ולהעלות הרבה רעיונות, אבל אני די מהמר על זה שהוא "לא יבין" אותם בדרך שאת רוצה, שהיא בעצם כאן ועכשיו, מהסיבות הפסיכולוגיות או האישיות שלו. אני גם לא שותף לזה שאת תיראי נואשת, יותר נכון את תיראי כמישהי שלא רוצה לבזבז את זמנה. רוצה בכל זאת רמזים? בבקשה. תשבי לראות איתו סרטי חתונות, תציצי על שמלות כלה כשהוא נמצא לידך, כל מיני סרטונים של הצעות נישואין, תמונות של עוגות חתונה, זה הכיוון (: נ.ב כמה זמן אתם יחד?
שואל השאלה:
^ לפחות תשובה אחת נורמלית ובאמת עוזרת באתר הזה תודה רבה לך
^ לפחות תשובה אחת נורמלית ובאמת עוזרת באתר הזה תודה רבה לך
אנונימית
you welcome ובהצלחה (:
שואל השאלה:
חברים תודה לכם שאמרתם לדבר איתו בלי רמיזות להגיד לו כל מה שהיה על הלב באמת יצא יותר טוב ממה שחשבתי
חברים תודה לכם שאמרתם לדבר איתו בלי רמיזות להגיד לו כל מה שהיה על הלב באמת יצא יותר טוב ממה שחשבתי
אנונימית
באותו הנושא: