2 תשובות
כל תחנה זה שונה
אצלי ממש הרימו הפקה אבל הבנתי שזה רק אצלינו היה
יחלקו מדים ותעודות וזהו בערך
הטקס לא מחר?
קיצור הם ממש משקיעים בזה האמת
מגיעים מחא רכבים מיוחדים של מדא
יש משחק כזה
עושים בדכ תחרות בין הכיתות של הקורסים
מורלים של המרחב
אוכל נוראי לא לגעת
מקבלים חולצות אדומות, להרחיק מה כביסה זה מוציא מלא מלא צבע
מקבלים כזה כל מני מתנות ממדא כובע בקבוק תיק כזה
אממ מה עוד
זהו נראה לי

לנו היה גם בתחנה טקס קליטת מתנדבים ששם קיבלנו מדים והסבירו לנו איך ההתנדבות עובדת