7 תשובות
ברור! אני רואה את זה בתור מעלה
חד משמעית כן היא עוד מהאיכותיות שיש בדור הזה בעיניי
אני בן 16 אז כנראה שלא
אבל אני לא חושב שיש בהכרח משהו רע בזה
זה אוליי לא הדבר הכי נורמלי שיש אבל יש כאלו שמעדיפים ככה גם
אבל אני לא חושב שיש בהכרח משהו רע בזה
זה אוליי לא הדבר הכי נורמלי שיש אבל יש כאלו שמעדיפים ככה גם
שואל השאלה:
ציטוס למה?^
ציטוס למה?^
אנונימית
אני יודע שזה יישמע רע אבל אני אישית הייתי מעדיף שלא כי זה בעיני יכול להעיד על תכונות מסויימות, אבל אם היא דתיה ובגלל זה אז זה משהו אחר טחר
מלא בנים היו עושים את זה
כן,רק מהסיבה הזאת
באותו הנושא: