8 תשובות
כי אתה מתבייש זה לגיטימי
אתה מפחד מהתגובה של הבנים, אולי יצחקו עלייך או משהו.
לא מפחיד אחי אני התחלתי עם מישהי ליד 3
ידידם שלה
כי לך תדע אחד מהם זה חבר שלה
AD.
כי אתה מרגיש חסר ביטחון שאתה צריך להתחרות מולם ושהיא תשווה ביניכם
אנונימית
שואל השאלה:
liel388 ולא קפצו עליך או אמרו לך "מה אתה צריך" "עזוב אותה בשקט"
אנונימי
כי 4 בנים נמצאים סביבה
אנונימית
לא אחי אני לא איזה שחיךף אוטיסט מטר 60 אני מטר 78 בן 15 אני מתאמן
ואני נראה ממש טוב אז מה כבר הם יכולים להגיד