8 תשובות
כי אתה מתבייש זה לגיטימי
אתה מפחד מהתגובה של הבנים, אולי יצחקו עלייך או משהו.
לא מפחיד אחי אני התחלתי עם מישהי ליד 3
ידידם שלה
ידידם שלה
כי לך תדע אחד מהם זה חבר שלה
כי אתה מרגיש חסר ביטחון שאתה צריך להתחרות מולם ושהיא תשווה ביניכם
אנונימית
שואל השאלה:
liel388 ולא קפצו עליך או אמרו לך "מה אתה צריך" "עזוב אותה בשקט"
liel388 ולא קפצו עליך או אמרו לך "מה אתה צריך" "עזוב אותה בשקט"
אנונימי
כי 4 בנים נמצאים סביבה
אנונימית
לא אחי אני לא איזה שחיךף אוטיסט מטר 60 אני מטר 78 בן 15 אני מתאמן
ואני נראה ממש טוב אז מה כבר הם יכולים להגיד
ואני נראה ממש טוב אז מה כבר הם יכולים להגיד
באותו הנושא: