32 תשובות
לא
לא, זה יותר מידי
יקר אש
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימית
זה נראלי קצת הרבה אבל אם הבעלים של הכלב מסכימים אז למה לא
שואל השאלה:
אבל זה בשיא החום, שעתיים בחוץ..
אבל זה בשיא החום, שעתיים בחוץ..
אנונימית
שואל השאלה:
באחד בצהריים
באחד בצהריים
אנונימית
דבר ראשון שעתיים זה מלא זמן דבר שני מאה שקל זה יותר מדי
זה לא הרבה בכלל והגיוני מאוד
שואל השאלה:
גם נורא חם וזה ליטרלי שעתיים
גם נורא חם וזה ליטרלי שעתיים
אנונימית
הייתי לוקחת בסביבות ה80 לא יותר
אז לא תצאי שעתיים אף
אחד לא ישלם 100 שקל לטיול
אחד לא ישלם 100 שקל לטיול
שואל השאלה:
בעלת הכלב כתבה לי הרגע "אולי זה יהיה שעתיים שלוש בסדר?" מה להגיב?
בעלת הכלב כתבה לי הרגע "אולי זה יהיה שעתיים שלוש בסדר?" מה להגיב?
אנונימית
50 לשעה זה יותר מידי
שואל השאלה:
לכל אלה שטוענים שזה יקר, היא כתבה לי שאין שום בעיה עם המחיר :)
לכל אלה שטוענים שזה יקר, היא כתבה לי שאין שום בעיה עם המחיר :)
אנונימית
אמאלה לאן הגענו שאנשים לוקחים 100 שקל לטיול
עוד פעם אני אגיד- מחיר מאוד הגיוני, אנשים התרגלו לזה שמקבלים 30 לשעה וחבל
אם החלטת שזה לא יקר אז למה את שואלת אם זה בסדר? וזה שהיא הסכימה לשלם לא אומר שזה מחיר סבבה
שואל השאלה:
^^^טיול של שעתיים
^^^טיול של שעתיים
אנונימית
אם היא מסכימה למה לא
שואל השאלה:
לכל המקופחים שאין להם אומץ לבקש את הסכום שמגיע להם, אני מודעת לזה שאני טובה, ובגלל זה אני מרשה לעצמי לבקש כמו שמגיע לי. תחשבו על שעתיים בשמש, בחוץ, בשעות הכי הכי חמות של היום.
ואין לי גם שום בעיה להפסיד את הלקוחה הזו, היא לא כזאת חשובה לי. יש לי עוד ככ הרבה לקוחות שבגלל זה אני מרשה לעצמי לקבל מה שמגיע לי, בנוסף אני עוברת דירה ואני צריכה הרבה כסף לדברים שם.
אז במקום ישר לזלזל - תנסו אולי למצוא דברים טובים או אפילו ללמוד ממני, כי זה מה שמגיע לי, זה מה שאני צריכה בשביל להמשיך לעשות לה עבודות.
אני מציעה לכל אחד מכם להתחיל להבין מה אתם שווים - כי לא צריך לפחד לדבר על כסף ועל מה שמגיע לי! אני עובדת קשה מאוד בשביל זה
לכל המקופחים שאין להם אומץ לבקש את הסכום שמגיע להם, אני מודעת לזה שאני טובה, ובגלל זה אני מרשה לעצמי לבקש כמו שמגיע לי. תחשבו על שעתיים בשמש, בחוץ, בשעות הכי הכי חמות של היום.
ואין לי גם שום בעיה להפסיד את הלקוחה הזו, היא לא כזאת חשובה לי. יש לי עוד ככ הרבה לקוחות שבגלל זה אני מרשה לעצמי לקבל מה שמגיע לי, בנוסף אני עוברת דירה ואני צריכה הרבה כסף לדברים שם.
אז במקום ישר לזלזל - תנסו אולי למצוא דברים טובים או אפילו ללמוד ממני, כי זה מה שמגיע לי, זה מה שאני צריכה בשביל להמשיך לעשות לה עבודות.
אני מציעה לכל אחד מכם להתחיל להבין מה אתם שווים - כי לא צריך לפחד לדבר על כסף ועל מה שמגיע לי! אני עובדת קשה מאוד בשביל זה
אנונימית
מה את עושה שאת שווה 50 לשעה?
אנונימי
שואל השאלה:
אני מכינה חטיפים קפואים מיוחדים לכלבים כדי שהם יתקררו, יש לי מברשות מיוחדות שהכלבים אוהבים מאוד, יש גינה מיוחדת לכלבים בחצר שלי. אני חושבת שזה מספיק
אני מכינה חטיפים קפואים מיוחדים לכלבים כדי שהם יתקררו, יש לי מברשות מיוחדות שהכלבים אוהבים מאוד, יש גינה מיוחדת לכלבים בחצר שלי. אני חושבת שזה מספיק
אנונימית
נו אז כן זה לגיטימי 50 לשעה עבור זה
שאלה לי אלייך: למה שאלת אם ממילא יש לך דעה מוצקה בנושא?
שואל השאלה:
לא באתי בשביל שתשכנעו אותי, באתי לשמוע את דעתכם.^
לא באתי בשביל שתשכנעו אותי, באתי לשמוע את דעתכם.^
אנונימית
שעתיים זה אומר 50 לשעה, אני חושב שזה בסדר לבקש את זה גם בחום הזה בכלל
^^הבנתי
וואלה עזבו אותה זכותה המלאה
את יכולה לבקש,
קשה לי להאמין שיסכימו לשלם כזה סכום (=כסף)
קשה לי להאמין שיסכימו לשלם כזה סכום (=כסף)
אני לוקחת לאנשים 100-70 שקל אבל אני שומרת על הכלב ליום שלם זה כולל 3 טיולים ביום לתת לו אוכל ומים הכל הכלב יושן אצלך
לדעתי 100 שקל לטיול אחד זה ממש יקר גם אם בעלת הכלב מסכימה זה עדין ממש יקר וכנראה היא היחידה שתסכים למחיר הזה
ומי עושה לכלב טיול בשיא החום של שעתיים הכלב יכול לקבל מכת חום הכלב יכול למות לקבל כוויות בשיא החום עושים טיול קטן קצר שיעשה מה שצריך וחוזרים הבית רק בערב בלילה שנעים אפשר להוריד את הכלב לשעתיים שלוש ויותר אבל ממש לא מטיילים עם כלב בשיא החום כל כך הרבה זמן
לדעתי 100 שקל לטיול אחד זה ממש יקר גם אם בעלת הכלב מסכימה זה עדין ממש יקר וכנראה היא היחידה שתסכים למחיר הזה
ומי עושה לכלב טיול בשיא החום של שעתיים הכלב יכול לקבל מכת חום הכלב יכול למות לקבל כוויות בשיא החום עושים טיול קטן קצר שיעשה מה שצריך וחוזרים הבית רק בערב בלילה שנעים אפשר להוריד את הכלב לשעתיים שלוש ויותר אבל ממש לא מטיילים עם כלב בשיא החום כל כך הרבה זמן
אנונימית
לא, תמותי