5 תשובות
בקונקשיין יש תחנת עצירה, זה בעצם 2 טיסות
טיסה רגילה זה כשאת קונה כרטיס ויושבת במטוס עד שמגיעים ליעד. טיסה עם קונקשיין זה כשמוכרים לך חוויה מיוחדת - את משלמת יותר, ואז משאירים אותך באמצע הדרך במקום נידח לשעה-שעתיים כדי שתוכלי להעריך יותר את היעד שלך כשסוף סוף תגיעי אליו!
מחולק ל2 מטוסים, יענו יש עצירה
עם קונקשיין את עושה עצירה במדינה אחרת ומחליפה טיסה
שבטיסה עם קונקשיין יש קונקשיין