17 תשובות
זה הצורה שבה הם מזדהים
שואל השאלה:
מזה טרנסגרדים? אנשים שפונים אליהם בלשון רבים? כיאלו אני רואה עמודים בטיק טוק שאני מכירה ולא נראלי הם מתכוונים לזה
אנונימית
^^תתעלמי מהתגובה שלו זה ממש לא קשור
שואל השאלה:
אז קווין אןבי תוכלי להסביר?
אנונימית
יענו he זה בן she זה בת them זה לא בטוח
אנשים שכותבים she/her או they/them וכאלה זה פשוט לשון פנייה, לדוגמה אם למישהו יש בביו they/them זה אומר שהלשון פנייה שלהם זה רבים וככה צריך לפנות אליהם
בעד שלום אני לא קורא למישהו בלשון רבים גבר רוצה שאני אקרא לו גברת אין בעיה אבל הוא לא גברים
אז אל תפנה בכלל מה אתה רוצה לא הבנתי
עדיין לא לגיטימי שאנשים רוצים לשון רבים
שמע אני מבינה שזה אולי מוזר אבל צריך לכבד ואם לא בא לך לכבד פשוט מלחתחילה אל תפנה אליהם
מה זה תכבד אני מכבד אבל אי אפשר להמציא מה שרוצים מעכשיו המגדר שלי זה the\peak אנשים לא יקראו לי ככה
למרות שאני כן הפיק
מה אתה מתחכם לא הבנתי זה כמו שתשנה שם בתעודת זהות ואתה תצפה שאנשים יקראו לך בשם החדש שלך והם יצטרכו לכבד את זה שיש לך שם חדש
זה הלשון פנייה שלהם
טרנסגנדרים מזדהים כאנשים רבים
he/הוא