5 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי כן היא נגדנו
אוקיי כן היא נגדנו
אני בשוק אהבתי אותה :(
שואל השאלה:
https://www.reddit.com/r/halsey/s/a8nitagqok
https://www.reddit.com/r/halsey/s/a8nitagqok
שואל השאלה:
כן לצערי
כן לצערי
מה אמאלה היא העלתה משהו?
באותו הנושא: