5 תשובות
כן אני ממש אוהבת את הלוק :)
כן זה יפה
אבל קיץ עכשיו זה סתם חם
כן בטח אני רואה מלא ילדות שהולכות עם טבע נאות עם גרביים אין בזה בעיה