4 תשובות
חברה שלי ילידת פברואר קיבלה, ואני ינואר לא קיבלתי
נולדתי באפריל וקיבלתי לפני שבועיים וחצי בערך לנובמבר
שואל השאלה:
גם אני קיבלתי לנובמבר למתי קיבלת?
גם אני קיבלתי לנובמבר למתי קיבלת?
אנונימי
6 בנובמבר בלשכת הגיוס באר שבע
באותו הנושא: