8 תשובות
באמת לא נח להתכתב כאן אבל אל תעברי אם את לא מעוניינת ותסבירי מה שאמרת פה זה ממש הגיוני
האתר הזה נוח פשוט הם רוצים להכיר אותך מעבר לאתר אנונימי
כי הסגנון של ההודעות פה לא נוח וגם זה לא מראה כששולחים לך הודעות כנראה בגלל זה
זה אומר שהם רוצים לשמור על קשר ולהכיר אותך יותר
הם רוצים להכיר יותר
ואת לא חייבת לעבור
ואת לא חייבת לעבור
יותר נוח ככה יש התראות אפשר להקלית ותמונות לא לעשות את זה שלא מרגישה בנוח הרוב 90+ אחוז אפילו יעשו את זה כדי להתחיל איתך אז לעשות רק אם מי שמדברת הרבה ורוצה
אנונימי
ואיי אני שונאת שבנים פה כותבים לי שהם רוצים להיפגש איתי ואשכרה מתחילים לנסות לתכנן את זה
תירוץ ממש גרוע
אנונימית
באותו הנושא: