12 תשובות
מכירה את ההרגשה
תלכי לכותל אל תעלי להר הבית
לא הבנתי איזה מקדש מה
את מתכוונת לכותל?
את מתכוונת לכותל?
אנונימית
האמת שיש אפקט כזה כמו שיש אנשים שמתאכזבים מפריז יש גם אנשים שמרגישים קדושה ענקית בירושלים
יש תופעה בשם סינדרום ירושלים
ממליצה לקרןא על זה
ממליצה לקרןא על זה
לא חושב שיש איזה קשר לסינדרום ירושלים.. סינדרום ירושלים זה תופעה של אנשים שמשוכנעים שיש להם כוחות אלוקיים ומשיחיים
אני חושב ששואלת השאלה פשוט מאוד מתרגשת מהעיר הקדושה
אני חושב ששואלת השאלה פשוט מאוד מתרגשת מהעיר הקדושה
פסיכולוגי
סינדרום ירושלים...?
חח סתם, בטח יעבור עוד מעט, אולי תקראי תהילים זה יעזור לך לעכל
חח סתם, בטח יעבור עוד מעט, אולי תקראי תהילים זה יעזור לך לעכל
יש לך כבר מחלת נפש. זה נקרא פסיכופלסיה. רגישות למקומות
אשרייך צדיקה!
כך יהודי צריך להתנהג ולהרגיש את הקדושה בירושלים והר הבית.
ועוד במיוחד בימים האלה שהם הימים לפני החורבן הבית, שקרו לעם אסונות שכבשו את ירושלים ביז בתמוז ושפרצו את חומות העיר.
הלוואי שכל עם ישראל היה כמוך וירגיש כאב וגם שמחה על מקום בית המקדש שתגיע הגאולה השלמה ושכולם ירצו בבית המקדש השלישי שיגיע במהרה בימינו אמן סלה!
כך יהודי צריך להתנהג ולהרגיש את הקדושה בירושלים והר הבית.
ועוד במיוחד בימים האלה שהם הימים לפני החורבן הבית, שקרו לעם אסונות שכבשו את ירושלים ביז בתמוז ושפרצו את חומות העיר.
הלוואי שכל עם ישראל היה כמוך וירגיש כאב וגם שמחה על מקום בית המקדש שתגיע הגאולה השלמה ושכולם ירצו בבית המקדש השלישי שיגיע במהרה בימינו אמן סלה!
סינדרום ירושלים.
ככה יהודיה צריכה להיות
אנונימי
באותו הנושא: