כעיקרון יש לי חמש שנים לבזבז אותו על או לימודים או על רישיון, כי אני לא עומדת לרכוש דירה בקרוב ולא עומדת להתחתן ולא עומדת לפתוח עסק ואני מסיימת שירות לאומי כעיקרון עוד חודש ותשעה ימים אבל בפועל עוד תשעה ימים.. (מוסד סגור באוגוסט) ועד שאני אקבל אישור רשמי שסיימתי שירות יש כמובן עוד זמן אבל כבר חושבת איך לנצל את הפיקדון והמענק מה מייעצים לי?