27 תשובות
תלוי בדת
ותלוי באיזה אנשים את מדברת
בין דתות אחרות? או בין אנשים מאותה דת?
ותלוי באיזה אנשים את מדברת
בין דתות אחרות? או בין אנשים מאותה דת?
גם וגם
הכל תלוי בסופו של דבר באינטרסים אישיים
הכל תלוי בסופו של דבר באינטרסים אישיים
שואל השאלה:
בכללי
בכללי
אנונימית
לא יודע לגבי שאר הדתות, היהדות גורמת לבן אדם לחיות חיים הרבה יותר מוסריים ככה שיהיה הרבה יותר קל לחיות לידו גם אז אני משאר שכן
שואל השאלה:
פשוט יש לי דודה לסבית ובגלל שזה אסור בהלכה אז דוד שלי לא בא למפגש משפחתי ואני ובת דודה שלי ממש התבאסנו כי לא הסכימו לה לבוא..
פשוט יש לי דודה לסבית ובגלל שזה אסור בהלכה אז דוד שלי לא בא למפגש משפחתי ואני ובת דודה שלי ממש התבאסנו כי לא הסכימו לה לבוא..
אנונימית
דוד שלך לא בהכרח נוהג נכון
גם וגם מחברת בין אנשים אם אותה אמונה ומפרידע בין אנשים אם אמונות שונות(ממש לא מכליל את כול הדתים יש יםם שהם ההפך
אנונימי
מחברת
היית מתחתנת אם גוי?^
אנונימי
מחברת
לפחות אצלי, היהדות מחברת אותי לאנשים
שהייתי אתאיסטית שנאתי את כל האנושות וגם את עצמי :)
והיום שאני דתית אני אוהבת את כל היהודים, האחים שלי וגם את כל הגויים חוץ מאת הרשעים
שהייתי אתאיסטית שנאתי את כל האנושות וגם את עצמי :)
והיום שאני דתית אני אוהבת את כל היהודים, האחים שלי וגם את כל הגויים חוץ מאת הרשעים
^^^לא..
עכשו ראיתי מה שכתבת על דודה שלך...
בכללי היהדות אומרת לך לאהוב את כולם אבל בכל זאת יש אנשים שבמצבים מסוימים צריך להתרחק מהם (ועדיין לאהוב אותם)
בכללי היהדות אומרת לך לאהוב את כולם אבל בכל זאת יש אנשים שבמצבים מסוימים צריך להתרחק מהם (ועדיין לאהוב אותם)
אז הדת הרחיקה אותך מרוב העולם.^^
אנונימי
^זה שאני רוצה שיהיה לי בית יהודי עם ערכים יהודים כי אני מאוד מאמינה לא אומר שיש לי בעיה עם גויים ושאני רחוקה מהעולם
יש הבדל
יש הבדל
את אמרת שהדת מקרבת אבל היא מרחיקה את הרגע אומרת את זה.^
אנונימי
זה לא קשור, יש כמה מיליארדים אנשים בעולם אז אם התחתנתי עם אחד מהם זה אומר שהתרחקתי מכל האחרים?!
אם כן אז המציאות מרחיקה בין אנשים ;)
אם כן אז המציאות מרחיקה בין אנשים ;)
את תתחתני רק אם אחד אבל פסל את רוב העולם התרחקת מהם וזה רק דוגמה^
אנונימי
כן
ברור אם את מדברת על בן אדם ספציפי/אוכלוסיה ספציפית אז תלוי בה
אבל ככלל- חד משמעית כן
כל המלחמות והאסונות הכי גדולים בעולם זה בגלל דת
ברור אם את מדברת על בן אדם ספציפי/אוכלוסיה ספציפית אז תלוי בה
אבל ככלל- חד משמעית כן
כל המלחמות והאסונות הכי גדולים בעולם זה בגלל דת
אנונימית
^^^^מתי אמרתי את זה? שאמרתי שאני רוצה בית יהודי ומאמין? אם בשבילך זה ריחוק יש לנו תפיסה אחרת של המצב
נכון בגלל שאת דתיה את לא תיהיה איתו אז הדת הרחיקה בינכם.^
אנונימי
^אה הבנתי את הטענה שלך
אז צודק, מבחינת נישואים זה הרחקה
אבל האמת שאני חשבתי על זה כקירוב של אנשים בדת מאשר של ריחוק של דת אחרת, ככה ראיתי את השאלה
אז צודק, מבחינת נישואים זה הרחקה
אבל האמת שאני חשבתי על זה כקירוב של אנשים בדת מאשר של ריחוק של דת אחרת, ככה ראיתי את השאלה
דת גם מקאבת וגם מרחיקה היא מקרבת בין דתים ומרחיקה בין מי שלא בדת שלך^
אנונימי
^לדעתי לא רק דתיים יש הרבה חילונים שגם
והבנתי תטענה, תכלס צודק אני פשוט קודם לא הבנתי אותך
והבנתי תטענה, תכלס צודק אני פשוט קודם לא הבנתי אותך
מסכימים אז חח^
אנונימי
המציאות היא שקהילות דתיות יותר מגובשות
אנונימי
יש הרבה דתות, כל דת יכולה לקרב אנשים ולהרחיק אנשים
באותו הנושא: