10 תשובות
שואל השאלה:
^^מזאת אומרת רק כמשיכה?
אנונימית
סתומרת שהקשר ביניכם לא יהפוך ליותר מזה שאת נמשכת אליו כלומר אל תהיו זוג
שואל השאלה:
^^ ואם נגיד זה קורה אחרי שאני אהיה 18+ זה יהיה יותר בסדר?
אנונימית
זה יהיה יותר בסדר אבל *לדעתי* עדיין עדיף שלא
שואל השאלה:
^ הבנתי, תודה רבה לכולכם שעניתם ❤
אנונימית
כן, הגיוני להימשך. אבל לא לקחת את זה מעבר לכאן, אתם במקומות שונים בחיים.
הגיוני זה כן אבל תשאירי את זה רק כמשיכה ולא יותר
הגיוני שאת נמשכת אליו כל עוד את מבינה שזהלא קשר בריא או חוקי שיכול לקרות והוא מנצל אותך
תחכי ל18
אנונימי
אמ כן אבל לא תתקדמי עם הקשר זה הפרש גדול מדי מכדי לכפר