11 תשובות
וואלה אני לא נוהג להחמיא לאנשים אבל יאללה אני במצב רוח טוב
וואלה שמע עם קצת זקן אתה תהיה מטורף אחי
לא כמו האוגרים הסיבירים האלה עם החסה על הראש
וואלה שמע עם קצת זקן אתה תהיה מטורף אחי
לא כמו האוגרים הסיבירים האלה עם החסה על הראש
נראה טוב
לשנות אולי כמה דברים אבל זהו
לשנות אולי כמה דברים אבל זהו
שואל השאלה:
אחזה דברים לשנות
אחזה דברים לשנות
אנונימי
השיער
והלבוש
והלבוש
^ מסכימה
שואל השאלה:
שיפור ב?
שיפור ב?
אנונימי
האמת שאתה ילד יפה
אנונימית
יש מקום לשיפור
אבל אתה לא ברמת "הילדים בכיתה שלי"
קופים אחד אחד
אתה סביר
אבל אתה לא ברמת "הילדים בכיתה שלי"
קופים אחד אחד
אתה סביר
אנונימית
שואל השאלה:
השיער נכון אבל הלבוש מה הבעיה בו
השיער נכון אבל הלבוש מה הבעיה בו
אנונימי
קצת ערסי / מושפע כזה
לדעתי כאילו תנסה למצוא סטייל/ סגנון לבוש אחר שיהיה הולם עבורך ושיחמיא לך יותר
לדעתי כאילו תנסה למצוא סטייל/ סגנון לבוש אחר שיהיה הולם עבורך ושיחמיא לך יותר
שואל השאלה:
לא יודע איזה סיגנון לימצוא
לא יודע איזה סיגנון לימצוא
אנונימי
באותו הנושא: