4 תשובות
לא יותר קל אלא קצת יותר קשה
עדיף ללמוד ולהשקיע קצת יותר ולהתמיד כי זה ציונים שקצת ידפקו לך את הממוצע
שואל השאלה:
יש מחר אבל אני לא יודעת כלום ..
אנונימית
דבר ראשון, מן הסתם יב פחות קל זה ליטרלי יא רק רק יותר קשה חחח אבל דבר שני אם קיבלת חמישים ושש זה נראה לי לא טוב. צריך בשביל שזה יהיה באמת טוב לפחות שמונים וחמש שבעים זה בסדר אבל חמישים ושש זה לא טוב
טעות שלי; 56 ושש זה כן טוב כי בסוף בגרות זה ממש קשה אבל 56 ושש זה לא הכי טוב... נו הבנתם למה התכוונתי