5 תשובות
כמובן
בוודאי
כן
כן עצמאיים בעיקר
יש מעטים שמצליחים - אבל המשמעות היא שכל החלפת עבודה אתה מתברג אוטומטית במשרות בסיס, וצריך לטפס מחדש - ולא משנה בכלל כמה אתה טוב.
אז זה מתיש ומיותר.
על קידום לניהול אין מה לדבר
גם תצליח לפתוח עסק עצמאי - יתייחסו אליך בזילזול אם אין לך תואר.
לא מומלץ
אז זה מתיש ומיותר.
על קידום לניהול אין מה לדבר
גם תצליח לפתוח עסק עצמאי - יתייחסו אליך בזילזול אם אין לך תואר.
לא מומלץ
באותו הנושא: