10 תשובות
כן לא יודעת למה הפכו את זה לקללה
די מוזר
די מוזר
מאותה סיבה שאייל גולן אמר קוקסינל בתור קללה
כי יש לאנשים בעיות והם חושבים שזאת קללה או מששהו מעליב
לי יש הגנה על הטלפון ויש מילים שהוא סוג של מחייב אותי לצנזר אחרת הוא לא נותן לי לשלוח את התגובה
אז גם אם זה באמת לא קללה או מילה גסה (כי זה לא) אני חייבת לצנזר
אז גם אם זה באמת לא קללה או מילה גסה (כי זה לא) אני חייבת לצנזר
שואל השאלה:
איזה שטויות את מדברת^
איזה שטויות את מדברת^
אנונימי
אתה מתכוון אלי?
זה ליטרלי לא בשליטתי
אם אני רוצה לכתוב את המילה demon בעברית זה לא נותן לי כי הוא חושב שאני כותבת חזה
ולמה שאני אשתמש בגיי בתור קללה אם אני חלק מהקהילה הגאה?!
זה ליטרלי לא בשליטתי
אם אני רוצה לכתוב את המילה demon בעברית זה לא נותן לי כי הוא חושב שאני כותבת חזה
ולמה שאני אשתמש בגיי בתור קללה אם אני חלק מהקהילה הגאה?!
שואל השאלה:
אבל גיי זה לא קללה הטלפון שלך הומופוב ):
אבל גיי זה לא קללה הטלפון שלך הומופוב ):
אנונימי
אני יודעת שזה לא קללה
זה לא הטלפון אלא אפליקציית הגנה שמותקנת על הטלפון שזה אמור לחסום תכנים כמו פו*נו אז זה חוסם לי גם את זה
צריך להגיד להם שזה לא קללה
זה לא הטלפון אלא אפליקציית הגנה שמותקנת על הטלפון שזה אמור לחסום תכנים כמו פו*נו אז זה חוסם לי גם את זה
צריך להגיד להם שזה לא קללה
כי אנשים משתמשים בזה כקללה למרות שזה לא
אז אם מצנזרים קללות אז גם את זה
עזוב הם לוזרים
אז אם מצנזרים קללות אז גם את זה
עזוב הם לוזרים
נכון זאת לא קללה לא צריך לצנזר
באותו הנושא: