4 תשובות
זה מזעזע
אני אהיה כנה איתך אין לי מושג
תאכלי את זה עם סלט או משהו שזה יאזן את כל המלח והדברים שבפסטרמה
פעם ב לא נורא אבל תוסיפי משהו לאיזון
באותו הנושא: