28 תשובות
3 קומות זה סבבה לא צריך להגזים
שואל השאלה:
אני לא עושה את כל הקומות אכילות חלק מהקומות יהיו קלקר בגלל זה לא תהיה בעיה לשים גם קומה רביעית כי זה רק עוד קלקר שאני צריכה לקשט ולשים מעל העוגה
שלוש קומות זה אחלה מה את מגזימה
שואל השאלה:
טוב אני עושה 4 תודה על העזרה
וואו אני מרגיש שממש השפעתי על ההחלטה
שואל השאלה:
סתם נו יש מצב שאני באמת אעשה 3 נראה כבר
שואל השאלה:
אצלם לכם עוד חודש ומשהו כשאני אכין את העוגה
זה יומולדת לא חתונה
סבב היא בטוח תצא יפה ככה או ככה^^ 3>
שואל השאלה:
חתונה לא תהיה אז לפחות שהעוגה תהיה כמו עוגת חתונה
שואל השאלה:
^^לאב יוווווו
שואל השאלה:
^^^^*
מיטו
ותוותרי אין לך מה לתקן תחצים האתר הזה פשוט פגום
שואל השאלה:
ואם תהיה חתונה העוגה תהיה 1 קומות
שואל השאלה:
כן פגום יותר ממני
הגיוני סהכ
שואל השאלה:
יואו מה איך כבר הגעת ל325 פרחים
שואל השאלה:
יותר מהיר מהפרישה שלי מהלימודי ספרדית
לא אין יותר מהיר מזה
שואל השאלה:
כן האמת שאין יותר מהיר מזה
שואל השאלה:
המוות של סבתא תמר הוא יותר מהיר אבל
לא לא היא בת על מוות נראה לי
אומנם היא רוח אבל היא רוח עם חיים
שואל השאלה:
כן אני ממש חושבת שהיא בת אלמוות
טוב בקצב הזה הנקודות אמינות שלנו באמת ימותו