5 תשובות
ספיידרמן והלו קיטי!!!
שואל השאלה:
ריל!!
ריל!!
ושיהיה לנו פיג'מות תואמות
שואל השאלה:
כן.
כן.
מבחינת הסרטים שניהם גרועים, ומבחינת הקומיקסים והסדרות המצויירות באטמן לוקח בקלות, ואני אישית מעדיף סוניק על הלו קיטי אבל זה כי המשחקים של סוניק יותר טובים