4 תשובות
יש משהו מסריח
פעם אחרונה ששמעתי על זוג כזה הוא דיבר עם ידידות שלו מלא בלי ידיעתה
קשר בריא זה קשר עם ריבים מדי פעם^ שמתגברים עליהם ויוצאים חזקים יותר
הכל אצלם מונוטוני על אותו טון, הם לא מכירים לעומק מספיק ולדעתי יש משהו מסריח
שלוש שנים בלי ריב? אני הייתי חמש שנים עם מישהו אז אני יודעת על מה אני מדברת ואין דבר כזה אפילו לא ריב אחד
אפשר לריב בצורה מכובדת אבל לא לריב בכלל? פישי
לא יודעת אני אמרתי את דעתי
באותו הנושא: