18 תשובות
שיש שם קנגרואים וחיות כיס אחרות וגם מדוזות הכי מסוכנות בעולם
אנונימי
המלצרים שם מגעילים ברמות.
בתכלס כל האנשים שם דוחים, הם שונאים תיירים ושונאים להנגיש דברים לתיירים.
אבל בין המדינות היפות בעולם חד משמעית!! אה ובוינה יש את הנקניקיה והלחמניה הכי טובה שאי פעם אכלתי.
בתכלס כל האנשים שם דוחים, הם שונאים תיירים ושונאים להנגיש דברים לתיירים.
אבל בין המדינות היפות בעולם חד משמעית!! אה ובוינה יש את הנקניקיה והלחמניה הכי טובה שאי פעם אכלתי.
יש ממש מותג של מוצרים שכתוב עליהם שאוסטריה לא אוסטרליה
מדברים גרמנית
בוינה נקניקיה בלחמנייה ממש טעימה
יפה שם
מדברים גרמנית
בוינה נקניקיה בלחמנייה ממש טעימה
יפה שם
שזה אחד המקומות הכי יפים בעולם
לאיפה את נוסעת באוסטריה? אם לוינה תחרשו על שניצלים, אם לעיירות הסקי אז ממליץ כמה שיוצר טיולים בטבע כי ממש יפה
את חייבת לאכול שם גולש מסורתי זה ממש טעיםם!!
הם אנשים לא נחמדים
אני הייתי שם
מדינה יפה
האנשים המבוגרים שם מאוד נוקשים ולא נחמדים
אבל הצעירים שם מאוד נחמדים
בנוסף אם טבע זה לא עושה לך את זה (כמוני)
אז גם בערים שם מאוד כיף
בזלצבורג ואינסברוק
אבל אני הכי נהנתי בוינה
זה מקום מדהים !
מדינה יפה
האנשים המבוגרים שם מאוד נוקשים ולא נחמדים
אבל הצעירים שם מאוד נחמדים
בנוסף אם טבע זה לא עושה לך את זה (כמוני)
אז גם בערים שם מאוד כיף
בזלצבורג ואינסברוק
אבל אני הכי נהנתי בוינה
זה מקום מדהים !
זאת מדינה מאוד יפה אבל אם את כבר שם , הייתי נותן כבוד לעבר של העם שלנו - בזמן השואה נהרגו שם 50 אלף יהודים אם אני לא טועה במחנה טרזיינשטט וה*טלר נולד שם. אז אם כבר אתם הולכים לבקר כדאי גם קצת לקרוא היסטוריה לא בקטע מגעיל פשוט בקטע של כבוד
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
האקלים שם שונים בין מקומות בוינה ממש חם ויקר אבל בצד השני של המדינה קר (הקיץ שם כמו החורף שלנו) וזול האוכל זול מאוד אבל מוצרים יקרים יש שם יחסית הרבה אנטישמים אבל הרוב בוינה
זאת מדינה ממש יפה,
אין הרבה רעש שמה.
ממליצה ממש לעצור בתחנות דלק, יש שמה חנויות אוכל ופירות ממש ממש טובים.
כשאת משלמת דלק אז זה קודם דלק ואז הולכים ומשלמים.
אם קבלת דוח כנס כספי אז צריך ללכת לתחנת המשטרה לשלם (לידע כללי שתדעי).
ממליצה ללכת למגלשות הרים, יש שמה את האחת הכי ארוכה בעולם.
את יכולה לפנות אלי בפרטי לשאלות, הייתי שמה מלא.
אין הרבה רעש שמה.
ממליצה ממש לעצור בתחנות דלק, יש שמה חנויות אוכל ופירות ממש ממש טובים.
כשאת משלמת דלק אז זה קודם דלק ואז הולכים ומשלמים.
אם קבלת דוח כנס כספי אז צריך ללכת לתחנת המשטרה לשלם (לידע כללי שתדעי).
ממליצה ללכת למגלשות הרים, יש שמה את האחת הכי ארוכה בעולם.
את יכולה לפנות אלי בפרטי לשאלות, הייתי שמה מלא.
אה וכמעט וכל יום יש שמה גשם שזה ממש נחמד
נוף מדהים
אוכל מדהיםם
לא יקר מידיי
הרבה אנשים קרים
גרתי שם :)
אוכל מדהיםם
לא יקר מידיי
הרבה אנשים קרים
גרתי שם :)
מוצארט חי שם
והבית של מוצארט בווינה
השניצלים הומצאו שם!!
אז אל תתפלאי אם הם שונים(או שלא)
או אם הם ממש טובים
והבית של מוצארט בווינה
השניצלים הומצאו שם!!
אז אל תתפלאי אם הם שונים(או שלא)
או אם הם ממש טובים
הדגל שלהם נראה כמו הדגל של לטביה כזה אדום עם פס לבן באמצע וגם צייר אוסטרי מפורסם גדל שם
זאת מדינה מאוד יפה, ממליץ לך לשלב גם ערים וגם טבע בשביל לגוון
כדאי לך להצניע קצת עם העברית כי יש שם הרבה מוסלמים
כדאי לך להצניע קצת עם העברית כי יש שם הרבה מוסלמים
השניצל שם טוב. ממליץ אבל לחפש מסעדות כשרות של יהודים יש מלא
באותו הנושא: