3 תשובות
זה קשור למגע, קרה לי
זה יסתדר לבד:)
זה יסתדר לבד:)
שואל השאלה:
אני רואה את ההתראות בשורה העליונה. אני פשוט לא יכולה למשוך את הווילון למטה.
אני רואה את ההתראות בשורה העליונה. אני פשוט לא יכולה למשוך את הווילון למטה.
בהגדרות תכנסי למשהו (לא זוכרת למה, תחפשי) ואז יופיע לך חלון התראות..
באותו הנושא: