4 תשובות
ייקח כמה ימים, לקח לי באיזור השבוע ועכשיו אני רק עם אייפון
לא לי היה ממש קל לעבור לאייפון התרגלתי אחרי יום בערך למקלדת ולהכל
אני שונאת את הממשק של אפל אבל אני מניחה שלאט לאט מתרגלים