4 תשובות
שואל השאלה:
נו משהו מעודד
אנונימית
שהיא עשתה במיטב יכולתה ושזה לא אומר עליה כלום בתור בן אדם או על האינטליגנציה שלה, לכולם קורה שהם לא תמיד מצליחים במבחן ותמיד אפשר לנסות שוב והניסיון יגרום לה להצליח יותר
וואי אין לי מושג אני פשוט תמיד קונה להן שוקולד או חטיפים חח
שהכל טוב, שזה סהכ ציון והיא תמיד יכולה לגשת למועד הבא ולשפר.