3 תשובות
נורא ואיום
נסיעה מזעזעת אם יש אופציה לטיסה מתל אביב עדיף
נסעתי מתל אביב לאילת והיה ממש סבבה כאילו נסיעה ארוכה אבל עם חברים וזה שורדים