5 תשובות
אהה סליחה
עדיף להיות בלי חברים מאשר עם מזויפים
שואל השאלה:
^^^^^ תכלס אחי אני לא בתנועות נוער או חוגים אני עובד אבל מי ששם לא בגילי ויש לי איזה שני חברים בערך שרק אחד מהם באמת חבר שלי בכללי רוב אלה שחשבתי שהם "חברים" שלי פשוט עזבו אותי אבל בסדר מאחל לעצמי למצןא לי יותר טובים
^^^^^ תכלס אחי אני לא בתנועות נוער או חוגים אני עובד אבל מי ששם לא בגילי ויש לי איזה שני חברים בערך שרק אחד מהם באמת חבר שלי בכללי רוב אלה שחשבתי שהם "חברים" שלי פשוט עזבו אותי אבל בסדר מאחל לעצמי למצןא לי יותר טובים
אנונימי
שואל השאלה:
^אני גבר.. לא כזה קל להתחבר לאנשים חדשים אחרי דבר כזה רק אם ה ירצה
^אני גבר.. לא כזה קל להתחבר לאנשים חדשים אחרי דבר כזה רק אם ה ירצה
אנונימי
כנראה שהם לא היו חברים אמיתיים טוב בשבילך תאמיני לי את יודעת כמה היו לי כאלה אני בטוחה שאת מדהימה פשוט תנסי להתחבר לאחרים