4 תשובות
לא סתם בזבוז של כסף
את חושבת שיש לך סיכוי לעבור? אם כן תעשי
ואם את חושבת שאת בכלל לא מוכנה תחכי לחודש הבא
תנסי שבןע הבא אולי יקרה נס
טסטרים בימינו קשוחים ממש. אם את לא כל כך מוכנה כנראה שלא תעברי. את יכולה לנסות, אבל לדעתי עוד שיעור יהיה יותר יעיל