9 תשובות
שואל השאלה:
תחליטו נו
תחליטו נו
אנונימית
שואל השאלה:
עשיתי תחור לפני מלא זמן
עשיתי תחור לפני מלא זמן
אנונימית
כל עוד עבר 3 חודשים- חצי שנה את יכולה. דווקא אחרי אינפקציה ממש לא הייתי ממליצה להחליף כי ישמצב שההחלפה תחזיר את האינפקציה
שואל השאלה:
שמה?
שמה?
אנונימית
שההחלפה*
שואל השאלה:
אין לי בעיה שיחזור האינפקציה כי בתכלס היא בפנים לא רואים אותה פשוט מטפלים בה
אין לי בעיה שיחזור האינפקציה כי בתכלס היא בפנים לא רואים אותה פשוט מטפלים בה
אנונימית
^ תני לי שבוע שבועיים כזה
צריך לחכות חודש לפחות
אם החור החלים אז כן.
באותו הנושא: