9 תשובות
שואל השאלה:
תחליטו נו
אנונימית
שואל השאלה:
עשיתי תחור לפני מלא זמן
אנונימית
כל עוד עבר 3 חודשים- חצי שנה את יכולה. דווקא אחרי אינפקציה ממש לא הייתי ממליצה להחליף כי ישמצב שההחלפה תחזיר את האינפקציה
שואל השאלה:
שמה?
אנונימית
שההחלפה*
שואל השאלה:
אין לי בעיה שיחזור האינפקציה כי בתכלס היא בפנים לא רואים אותה פשוט מטפלים בה
אנונימית
^ תני לי שבוע שבועיים כזה
צריך לחכות חודש לפחות
אם החור החלים אז כן.