התחברות
הרשמה
יש מישהו שהיה לי קראש עליו שראיתי באפליקציית היכרויות
הוא איתי באותו בסיס ודיברנו קצת וחשבתי שהוא היה ממש חמוד , לכתוב לו משהו באפליקציה? או שזה מביך? אני עלולה לראות אותו בבסיס אחר כך
0-0
19 ביולי 2024, 15:38
הכרויות
קראש
התאהבות
אתרי הכרויות
דייטים
4 תשובות
תכתבי לו
ח
חיים שלי, אני אנונימי
לא לכתוב
ע
עץ דקל
תדברי איתי בבסיס
א
אווטאר פלויד
*איתו
א
אווטאר פלויד
באותו הנושא:
אם מישהו שהיה לכם קראש עליו אבל הוא ניגמר מציע לכם חברות, מה תעשו
מה הייתן עושות שבוע לפני דייט עם מישהו שהיה לכן קראש עליו שנה?
ישלי קראש על מישהו שראיתי באוטובוס...הגיוני?הוא גם הסתכל עלי והיה רגע שבהינו אחד בשני ))):
פגשתי קראש שלי מהחטיבה (אני בצבא) ואמרתי לו שהיה לי קראש עליו, מביך?
אז אני בכיתה י עכשיו, ויש מישהו שהיה לי קראש עליו מתחילת כיתה ו' בערך
קרה לכם שלמישהו כאן היה קראש עליכם או שאתם אלו שהיה לכם קראש על מישהו פה?
בנות קרא לכם פעם שהיה לכן קראש על מישהו ואז שנעלם לכן היה לו קראש עליכן???
שאלה כללית יש לי קראש עליו מישהו ואמרו שאנחנו מתאימים ושהיה לו קראש עליי לדעתכם עדיין יש לו קראש עליי גם אם היה?
הגיוני שהיה לי קראש עליו ואז ירד לי ואז התחיל לו קראש עליי?
יש איזה מישהו שתמיד היה לי קראש עליו, מאז שהייתי קטנה עוד, ולפני שלוש שנים (המשך-)
יש מישהו שהיה לי קראש עליו כמה חודשים