4 תשובות
כי מרכז הארץ יותר מסוכן.
שם נמצאים רוב תושבי הארץ והסיכויים לפגיעה באזרחים גבוהה בהרבה וגם כי רוב תחנות הכוח וכל המקומות החשובים שמחזיקים את המדינה נמצאים שם
שם נמצאים רוב תושבי הארץ והסיכויים לפגיעה באזרחים גבוהה בהרבה וגם כי רוב תחנות הכוח וכל המקומות החשובים שמחזיקים את המדינה נמצאים שם
כי הם חושבים שכל העולם סובב סביבם. הם חושבים שקיבינימט על הביטחון של הפריפריה אז למה לשלוח את הילדים שלהם למות באיזה מלחמה רחוקה רק כשזה מגיע אליהם הביתה פתאום זה עניין אבל שזה קורה למי שגר בקצה המדינה אז זה לא מעניין
אנונימי
אני אגיד דוגרי אני התרגלתי לזה כבר שיש בצפון
כי מתרגלים מהר.
אני מקווה שסוף סוף יבינו שזה לא הגיוני מה שקורה בצפון.
אני מקווה שסוף סוף יבינו שזה לא הגיוני מה שקורה בצפון.
באותו הנושא: