18 תשובות
אויש הם יגדלו להיות כאלה כי זה החינוך שהם מקבלים
כי הם לא עשו, הם יעשו...
כי שהם יגדלו הם ירצו להרוג אותנו
פשוט מגיע להם
אל תשאל שאלות
למה איך כמה זה לא מעניין מה אנחנו פילוסופיים?
הם יגדלו להיות מחבלים ולשנוא אותנו מבלי לדעת ובלי רצון להקשיב.
אנונימית
אף אחד לא מאחל לילדים למות
אבל אם לא נהרוג את הילדים האלו לא ננצח את הטרור כי הטרור מסתתר מאחורי הילדים המסכנים האלו
במלחמה אין רחמים
לפני שאתה שואל את השאלה הזאת, אולי תזכור קודם שכל מחבלי הנוח'בה היו גם כן ילדים בעבר
השאלה זה מה הם יעשו
כי הרבה ישראלי מעפנים
נשלח פעמיים
^^^^בעוד 10 שנים הם יהיו המחבלים שנירצה להרוג ויהיו ילדים אחרים בעזה ואז גם עליהם נרחם ברצינות מה אתה חושב שהמחבלים לא היו ילדים ששנאו אותנו והפכו למחבלים? חוץ מזה לא כזה אכפת לי מהם שיתפוצצו וישברו תראש מבחינתי
כי הם גדלים לשנאה צהל כבר פרסם כל מיני ספרים של בתי ספר,סדרות, משחקים לילדים שהכל מתקשר לשנאה עלינו, היו שם דברים מזעזעים
יותר קל להפשיט אותם מהאנושיות שלהם (מחבלים בפוטנציה, מגן אנושי) כי זה פוטר אותנו מלחשוב באופן עמוק יותר על הסכסוך ומה הגורמים שמניעים את שני הצדדים.
"הילדים המסכנים" של מבצע חומת מגן הם המחבלי נוחבה של היום
הפלסטינים מקריבים את הילדים שלהם וגאים בזה ומלמדים אותם מגיל 0 להיות כאלה, כל פעם שילד מת הם קוראים לו שהיד ומראים בגאווה את הגופה שלו וטוענים שישראל רוצחת ילדים
ילדים של מחבלים הם לא חפים מפשע הם פשוט לא גדלו מספיק
שואל השאלה:
מה זה אל תכנס לפרטים אני רוצה להבין.. תראו אני מבין שצרכים להרוג אותם אבל ילדים? מה זאת אומרת הם יגדלו.. אתם הורגים מישהו כי הוא יכול להיות יגדל להיות משהו..? זה לא קצת הזוי להגיד דבר כזה
אנונימי
כי הם גזענים ורק רוצים להרוג ערבים
כי הם גזענים ורק רוצים להרוג ערבים