2 תשובות
לא. פודינג וחלב יוצא פודינג וניל, שהוא בעצם פודינג נטו ולא קצפת לאפייה.
שמנת זה מה שעושה את זה קצפת.
לא, הקצפת בנויה רק על השמנת
את יכולה להקציף ביצים וייצא לך קצפת...