4 תשובות
זה טבעי שבשנים הראשונות המחזור לא סדיר. אין לך מה לדאוג. זה יסתדר לך בהמשך.
היי. זה בסדר כמעט לכולנו לא היה סדיר בהתחלה, לא לדאוג ממש לא. חג שמח.
יש הרבה נשים שהמחזור סדיר אצלן רק כשהן מתחילות לקחת גלולות..
זה בסדר וטבעי לגמרי, להפך זה טוב, זה אומר שהמצב מעולה. בחודשים ואיפלו בשנים הראשונות של המחזור זה מצוין שהוא לא סדיר וטבעי לחלוטין.
באותו הנושא: