5 תשובות
נו אז ברור לא ללכת
במילא משלמים לך על זה
תוציא ימי מחלה
במילא משלמים לך על זה
תוציא ימי מחלה
^^אז אל תלך ותנוח
תרגיש טוב!
תרגיש טוב!
שואל השאלה:
עדיין לא מרגיש טוב
עדיין לא מרגיש טוב
אנונימי
אם אתה עדיין לא מרגיש טוב אז עדיף שתנוח ולא תלך
אם אתה מרגיש טוב
אז תלך
אז תלך
באותו הנושא: