8 תשובות
שואל השאלה:
חברים כבר ניגשתי וזה לא דרש מאמץ אני רק שואל אם זה מתפרש כמתנשא או שבאמת לגיטימי שארגיש ככה
חברים כבר ניגשתי וזה לא דרש מאמץ אני רק שואל אם זה מתפרש כמתנשא או שבאמת לגיטימי שארגיש ככה
אנונימי
לא מייצג את רמת האנגלית שלי..ה4 נק האלה מורידות מהרמה שלך? מיותר.
לא
מובן לגמרי
קיבלתי 98 וניגשתי
מובן לגמרי
קיבלתי 98 וניגשתי
שואל השאלה:
אבל אם להיות כנה הרמה של המודל e הייתה באנגלית די נמוכה בשבילי ודי התבאסתי שירדו לי 4 נקודות בגלל זה
אם הייתי מקבל 85 במתמטיקה נגיד לא הייתי ניגש שוב
אבל אם להיות כנה הרמה של המודל e הייתה באנגלית די נמוכה בשבילי ודי התבאסתי שירדו לי 4 נקודות בגלל זה
אם הייתי מקבל 85 במתמטיקה נגיד לא הייתי ניגש שוב
אנונימי
שואל השאלה:
תודה על הכנות
מבין מה שאת אומרת
תודה על הכנות
מבין מה שאת אומרת
אנונימי
מיותר לחלוטין.
שואל השאלה:
תודה על הכנות :)
את יכולה להסביר למה את מרגישה אישית שזה מתנשא?
תודה על הכנות :)
את יכולה להסביר למה את מרגישה אישית שזה מתנשא?
אנונימי
כן
באותו הנושא: