4 תשובות
קשוח עכשיו תוסיף אותי ונשחק בהמשך היום ❤
sweetpancake<3
sweetpancake<3
היו היה קול אוף דיוטי :( פעם היה כיף, היום זה מסחרה ומשעמם
בעינייך היה פחות טוב, בלאק אופס 2 אין עוררין בכלל, הקול אוף בין ההכי טובים שיצא גם מבחינת העלילה הזומבים, היה כיף לשחק בו עם אחים שלי וקרובי משפחה זה כזה נוסטלגי, זוכר עוד שאחי שיחק בקול אוף 1 היו ימים, היו יותר משקיעים בישנים מבחינת עלילה וחוויה, היום העלילה קצרה ומשעממת הדבר היחיד שטוב שם זה הגרפיקה והנשקים, וזהו, את האמת שהוורלד אט וור האחרון שיצא גם ממש טוב בעיניי, אבל האחרונים זה כבר משעממם טילים
עוררין*
באותו הנושא: