6 תשובות
אוקיי ומה השאלה?
אז קח בחשבון שזה לא יצא לפועל , המקסימום זה שהן יעשו לך בייביסיטר
אנונימית
שואל השאלה:
אם זה הגיוני
אנונימי
בהצלחה עם זה
^^זה הגיוני, כן
אבל כמו שאנונימית אמרה, המקסימום זה שהן יעשו עלייך בייביסיטר
שואל השאלה:
יופי^^ עכשיו ברצינות אני לא מבין אם זה הגיוני
אנונימי