5 תשובות
לא זה הגיוני כי אתה מבין שזה לא עבודה שאתה אוהב
כן קצת אבל אם הספיק לך להיות שם יום אחד ולהבין שאת לא רוצה אז זה סבבה
תשארי עד הפיצויים, תעבדי כמה שפחות ותמצאי מקום שיהיה העבודה בתכלס שלך
לא..ניסית ולא אהבת