2 תשובות
תעביר את הכל לסים השני ואז תפרמט את הסיים הראשון
פעם איבדתי את הסים שלי ועשיתי חדש אבל על אותו מספר.
פשוט הולכים לחנות של החברת טלפון שלך או שמוכרים שם סים שלהם קונים סים ואני למשל הפעלתי דרך הטלפון כאילו התקשרתי לחברה ונציגה עזרה לי