4 תשובות
לא משהו מוגזם אבל כן אני חושבת שזה משהו שילך אחרי
לבנות זה משאיר
אנונימי
^זה לא בהכרח שהבן תמיד הרעיל בסיפור..
כן זה לגמרי משאיר טראומה
אני עד היום לא בוטחת באף אחד