התחברות
הרשמה
אני התזכורת שלכם ללכת לישון
לכו לישון ילדים
16 ביולי 2024, 04:51
שינה
3 תשובות
שואל השאלה:
למה לא
ה
הייטרית של בנים
תודה, צודקת. הלכתי לישון, לילה טוב!
ל
לא יודעת מה לרשום :)
שואל השאלה:
גאה בך לילה טוב !
ה
הייטרית של בנים
באותו הנושא:
ההורים שלכם אומרים לכם מתי ללכת לישון?
חברים זה התזכורת שלכם שיש לכם בית ספר מחר ואתם צריכים לקום ב7 אז לכו לישון!
ההורים שלכם אומרים לכם מתי ללכת לישון בגיל תיכון ?
תגידו, גם ההורים שלכם לא היו מסכימים לכם ללכת לישון עם גרביים?
האם ההורים שלכם מציבים לכם שעה שבה אתם צריכים ללכת לישון 15+
בימים שיש בית ספר ההורים שלכם אומרים לכם מתי ללכת לישון?
אם הכלבה שלכם רובצת על הכריות, אתם תזיזו אותה כדי ללכת לישון או תישנו מסביב?
הייתם מסכימים לבת או לבן שלכם ללכת לישון אצל הבן זוג (בני 16) ?
אני ההתראה שלכם ללכת לישון,לילה טוב:)
זאת התזכורת שלכם לקבוע תור למשרד הפנים להוציא דרכון גם אם אתם לט טסים בקרוב
אני התזכורת שלכם לבדוק שלא שכחתם אוכל בתיק בגלל המצב